نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان گفت قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

اسماعیل حسین زهی

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل حسین‌زهی با اشاره به حمله تروریستی به مقر پلیس در راسک سیستان و بلوچستان گفت این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم و قطعاً انتقام سخت نظام در انتظار عوامل این حادثه تروریستی خواهد بود.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن سعی داشته تا با اقدامات تروریستی و رفتارهایی از این قبیل بین احزاب و قومیت‌های مختلف در ایران و از جمله استان سیستان و بلوچستان اختلاف ایجاد کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با وجود قومیت‌ها و احزاب مختلف نماد وحدت در جمهوری اسلامی است و این گونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند بین مردم با یکدیگر و مردم با حاکمیت اختلاف ایجاد کند.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: به دنبال سفر آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان ما شاهد رونق در پروژه‌های عمرانی استان بودیم که این رونق و پیشرفت نتوانست برای دشمنان ما قابل تحمل باشد و آنها سعی کردند تا با این قبیل اقدامات تروریستی شیرینی این پیشرفت‌ها را در کام مردم تلخ کنند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم اینگونه اقدامات تروریستی نمی‌تواند دشمن را به اهدافش در ایجاد اختلاف بین مردم برساند و مردم همانند گذشته وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی حفظ خواهند کرد.

کد خبر 816018
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    باید با تروریست ها برخوردی قاطع و نابودکننده شود تا درس عبرتی تاریخی شود .
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    مقر اصلی گروهک جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش در پاکستان است دولت پاکستان هم بابت حضور گروهک جیش‌الظلم در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی پول می گیرد.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون از همه گروه های تروریستی در افغانستان، پاکستان و منطقه همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق پاکستان وارد ایران می شوند.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    سوال اینجاست که پس چرا دولت، مسئولان و نمایندگان مجس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی در مورد حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 2
    دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵/ انتقام سختی از گروهک تروریستی جیش‌الظلم می‌گیریم/ ولی متأسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟ گروه تروریستی جیش الظلم این اقدام تروریستی را انجام داده و قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت و پاسخ سختی به آن‌ها می‌دهند. قبلا به دولت پاکستان تاکید کردیم که این افراد نباید در پاکستان ماوایی داشته باشند و از خاک این کشور دست به چنین جنایتی بزنند ولی خود دولت پاکستان هم متاثر از این وضعیت است و مقداری کنترل لازم در این مناطق ندارند ولی این قابل قبول نیست. لحظاتی قبل بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان سه نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و یک نفر نیز مجروح شده بود که بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید. در این حادثه تروریستی مهدی الله پور، رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی از نیروهای کادر پلیس راه به شهادت رسیدند.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    گروهک تروریستی جیش‌الظلم با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند گروهک تروریستی جیش‌الظلم منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.